Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortálSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Brystoperation

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
emil




Antal indlæg : 2
Registration date : 16/09/07

Brystoperation Empty
IndlægEmne: Brystoperation   Brystoperation Icon_minitimeSøn Sep 16, 2007 12:35 am

Hey,

Ville bare lige høre om nogen kunne fortælle mig, om hvordan det er når man har gennemgået en brystoperation. Tænker på når man vågner, hvordan man har det, hvordan det er med smerter og de følgende dage efter.
Tilbage til toppen Go down
Simon Hasse




Mand
Antal indlæg : 1
Age : 45
Registration date : 16/07/07

Brystoperation Empty
IndlægEmne: Sv: Brystoperation   Brystoperation Icon_minitimeOns Sep 19, 2007 2:27 pm

Hey.
Jeg vågnede af narkosen, og havde selvfølgeligt ondt. Fik en stærk smertestillende, og så senere på dagen fik jeg blot to pinex. Ikke andet. De næste 3-4 dage, tog jeg lidt pinex. Jeg havde ikke de store smerter, slet ikke. Men kunne ikke ligge på andet end ryggen. Man er slevfølgeligt træt og skal tag den med ro. Men store smerter synes jeg ikke at have, slet ikke. Så er der besværet med dræn og sådan, men det er ikke noget særligt.

Skal du snart opereres??
Tilbage til toppen Go down
emil




Antal indlæg : 2
Registration date : 16/09/07

Brystoperation Empty
IndlægEmne: Sv: Brystoperation   Brystoperation Icon_minitimeFre Sep 21, 2007 7:59 pm

jep, er sat til d.26 novenmber, så jeg ville bare lige høre lidt mere, fre nogen som havede været igennem det.

Hvordan er dit resultat endt med at blive?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Brystoperation Empty
IndlægEmne: Sv: Brystoperation   Brystoperation Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Brystoperation
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Andet-
Gå til: